Dagen (:

hej hej.
idag så vaknade jag runt 8 ^^ hos pappa .
Jag gjorde iordning mig och sen satt jag  vid datan då frågade julia om jag ville följa med till stallet då skjutsade pappa mig till mamma och där hämtade jag busskortet.sen väntade jag liten stund sen gick jag ner till skolan där bussen skulle komma ,den kom och sen hoppade julia på .
Vi satt typ och garvade åt en unge som skrattade och tjöt x)
Sen gick vi till stallet vi började med att ta in silver och så duschade vi honom.
vatten är läskigt tyckte han ,,han är så söt iallefall ;')
sen när vi var klara så fick han ett täcke på sig och så hämtade julia merre.
vi gick med Silver och red Merre.
Silver är busig han bet mig en gång fast det gjorde inte så ont :)
han är sötast ändå ;)
sen gick vi hemmåt och så släppte vi ut hästarna .
sen kollade vi när Jenny var på ridbanan sen gick vi till bussen,vi fick springa för vi såg den på storavägen xd
sen hoppade julia av och sen hoppade jag av bussen.
senare så var jag med Sandra och johanna :D vi hade kul som vanligt ;D
men det bästa av ALLT ! var att Peter ringde mig och sa att jag kunde rida dolly i helgen eller någon gång då skulle han visa hur sadeln skulle ligga och så skulle jag få känna in henne och så skulle jag få några tips på hur man rider henne ! :D 
älskar dig hjärtat ;* ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0