Dagen xd

hej hej .
först var det skolan sen stallet jag och sandra åkte först upp till mig och bytte om sen cyklade vi ner till stallet.
Vi tänkte försöka lite nya saker med Ronja (hästen vi rider in) och då tänkte vi att madicken (hennes mamma) skulle vara med ,men så vart det inte ..Hästarna hade väldigt kul såg det ut som dom sprang runt i hagen och larvade sig så fort vi kom så vart det fullgallopp .Men Ronja är snällast så hon sprang inte med eller ja hon orkade väl inte xD.vi började först leda henne i sitt "nya" träns gick inte så jätte bra sen började jag att hänga på henne det gick super sen andra sidan gick bra det med sen hoppade jag upp på henne så jag hängde på henne  och då skrittade vi lite gick jätte bra ! sen satt jag upp lite .Sen så prövade sandra sitta på henne medans vi skrittade gick bra det med ! :D sen när jag kom hem låg det nya fotbollsskor och benskydd på min stol ! :D
 

Kommentarer
Postat av: stina

spelar du fotboll? :O

2011-04-27 @ 20:25:09
URL: http://stiinajohansson.webblogg.se/
Postat av: stina

spelar du fotboll? :O

2011-04-27 @ 20:26:11
URL: http://stiinajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0