Nära döden....

hej hej .idag så var det först skola sen åkte jag och sandra och hennes lillasyster Emilia och Hennes kompis Emelie till stallet vi mockade först sen lärde jag dolly ett trick när jag sa lyft / upp så skulle hon upp med benet ,men ah det gick väl sådär hon var på väg hela tiden men typ orkade inte ^^ aja vi övar och övar.
Sen sadlade vi madicken och avon ,sen hämtade jag och sandra hindrerna som sotg i hagen och så stalde vi dom på gärdet .sen tog vi hästarna ut på gärdet,småglynen fick börja ;) jag ledde madicken och Emelie  tror jag att det va x) dom skrittade i ca 10 minuter sen travade dom en liten bit  så söta dom satt och as garvade och skrek hela tiden ;') sen hoppade jag upp på madicken så travade vi lite och hoppade lite på ett kryss 30 cm typ.
sen fick dom små hoppa lite hah lika sött då ;') jag ledde madicken och emilia det gick faktiskt super bra ! sen så höjde vi lite det gick bra det med sen hoppade emilia 45 cm med madicken ! ;D ville emilia hoppa avon då bytte dom emilia hoppade 45 där med gick bra ;) sen hoppade jag avon och Sandra hoppade maicken :D jag hoppade 90 cm ,när jag skulle försöka på 1meter vart hon trött och orkade inte mer och då sme hon åt sidan och hoppade över EMELIE (hur lyckas man ? )precis under var stackars emelie men hon klarade sig som tur var(cirkus häst eller`?)och emelie är typ 125 ? haha konstig häst men betyder otroligt mycket ändå<3sen skrittade vi av dom lite .sen cyklade vi hem :)
Bild på mig och världensunderbarastehäst jagälskardig Dolly<3


underbar eller vad ? <3

Kommentarer
Postat av: Petra

brukar man inte styra undan hästen om man ser att man är påväg rakt emot en liten unge ?;s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0